reciclatge de vidre

Més de 700 establiments de Girona participen en la campanya Banderes Verdes

Més de 700 establiments hostalers de Girona participen aquest estiu en la campanya Banderes Verdes. També hi prenen part Blanes, Lloret de Mar, Roses, Sant Feliu de Guíxols i Torroella de Montgrí. La iniciativa premiarà el reciclatge de vidre. També reconeixerà els municipis i locals més compromesos amb la sostenibilitat.

Palafrugell promou el reciclatge a les llars del municipi

Per segon any consecutiu, l’àrea de Qualitat Urbana ha posat en marxa un sorteig amb l’objectiu d’impulsar la sostenibilitat i el reciclatge en el municipi

Torroella i l’Estartit reben la Bandera Verda pel seu compromís amb el reciclatge de Vidre

En el concurs Banderes Verdes d'enguany hi participaven 129 municipis i Torroella de Montgrí ha assolit el 4t lloc després de valorar tres aspectes de la gestió municipal

Premien Torroella i l’Estartit com una de les destinacions litorals de l’Estat més compromeses amb el reciclatge de vidre

El guardó es concedirà formalment el proper 14 d'octubre a Madrid, en un acte a Madrid presidit per Hugo Morán, secretari d'Estat de Medi Ambient del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic, la qual hi assistiran l'alcalde, Jordi Colomí, i el regidor de Serveis Municipals i Residus, Marc Calvet.

Últimes notícies

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja