I ho farà abans del que estava previst. Després d'abandonar el torneig de Wimbledon per una lesió a l'esquena, al mes de juliol passat, la begurenca va anunciar que donava per finalitzada la temporada i que no tornaria a jugar fins l'any vinent
La tennista baixempordanesa, absent de les pistes des de fa un mes per culpa d'una lesió, tornarà a competir a partir de demà al Masters 1000 de Canadà.
Paula Badosa ha parat el partit contra la ucraïnesa Marta Kostyuk per molèsties a l'esquena després d'una lesió. La tenista ha aguantat 36 minuts a pista i amb 2-6, 0-1 ha decidit abandonar el torneig de Wimbledon.
El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el