Aquest vespre del divendres 6 de juny un grup de 20 sòcis pertanyents a la Penya Sport Palamós i afins a Junts pel Degà van concentrar-se davant les oficines del club a l'estadi del Palamós CF demanant la dimissió del president Joan Pau Pérez.
El Palamós CF ha anunciat tres nous fitxatges per la propera temporada: Pepu Soler, davanter del Girona C, el central Sergio González Moreno "Zema" i el davanter Pep Roca procedents de les files del Bescanó, mentre que Junts pel Degà ha lliurat els DNIs originals de 31 socis del club per avalar la seva petició que promou una moció de censura contra la junta directiva del Palamós.
Els representats de l'entitat palamosina han volgut mitigar la polèmica dels tweets en què Bayona explicava que el club havia mentit sobre les raons per la seva substitució. A més, també han confirmat el fixatge del interior esquerra Àlex Santoro procedent del Llagostera B.
El defensa de l'Escala Nil Pàmies i migcampista de la Unió Esportiva Llagostera B Alexis Sánchez, que ja havia jugat amb el Palamós CF la temporada 2010-2011, formaran part de la plantilla palamosina per la temporada vinent, juntament amb Pedro Moreno com a nou entrenador de porters del Degà de Catalunya, assumint el càrrec de tècnic de guardametes entre polèmica.
El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el