L'actual alcaldessa de Begur assegura que la seva prioritat com a diputada del Parlament serà garantir que el Baix Empordà i la resta de comarques gironines se sentin representades.
Maite Selva es presentarà a la reelecció com alcaldessa de Begur en les properes eleccions del 2023. Així ho ha explicat l'actual alcaldessa en una entrevista al Supermatí de Ràdio Capital.
L’alcaldessa Maite Selva no tanca la porta a una possible museïtzació de l’edifici de l’Ajuntament de Begur, tot i que admet que “per ara, no hi ha res”
L'acord que va portar a Maite Selva a ser la primera alcaldessa ja s'ha acabat consumint quan ha nombrat Eugeni Pibernat primer tinent d'alcalde i Jordi Carreras segon tinent d'alcaldia
«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja