Breaking Sound està considerada com a una de les més influents i importants plataformes digitals de descobriment de nou talent musical a tot el món. Breaking Sound va contactar fa unes setmanes, amb Lau Gibert per tancar una actuació on pugui oferir la seves cançons i les més recents, que formen part del nou EP
Dissabte 26 de novembre, a les 20.00h (obertura de portes a les 19.30h), els concursants d’Eufòria Estela, Pep, Laura i Chung-man cantaran els seus nous temes en directe a [La 2] de la Sala Apolo de Barcelona. En l’ocasió, els acompanyarà el bateria Neo M, creador de la primera bateria visual interactiva de Catalunya, un
La Laura Gibert (coneguda ara com a Lau) acaba de presentar ‘Ni la moto‘, la seva primera composició després de participar al programa de TV3 Eufòria. Així amb aquesta cançó la Lau se suma a la llarga llista de concursants que han estrenat senzill els darrers mesos: Edu ‘La primavera‘; Triquell ‘Jugular’ i ‘Road Trip‘;
«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja