Sant Feliu de Guíxols acollirà aquest dissabte 15 de febrer la segona edició de la Taula dels Artistes, una iniciativa que al llarg de l’any oferirà un total de dotze trobades gastronòmiques i culturals. La proposta s’emmarca en la celebració de Catalunya com a Regió Mundial de la Gastronomia i busca posar en valor productes locals tot vinculant-los a la identitat del municipi. I per parlar-ne ens ha visitat al Supermatí la regidora de promoció econòmica i turisme del municipi, Núria Cucharero.
"La Taula dels Artistes" és una proposta mensual amb 12 tertúlies que vinculen gastronomia i cultura. Cada sessió inclourà convidats especials, temàtiques de temporada i tasts locals. El projecte, que comença el 25 de gener, s'emmarca dins la proposta de Catalunya Regió Mundial de la Gastronomia 2025.
El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el