Ràdio Capital de l'Empordà es torna a convertir en la ràdio dels indians durant els 3 dies de la Fira d'Indians de Begur. L'emissora s'instal·larà un estudi decorat per l'ocasió i situat a la Plaça de la Vila, epicentre de la fira.
Un total de tretze restaurants de Begur participen en la tercera edició de les Jornades Gastronòmiques d’Indians, que comença avui. Durant les tres setmanes de les jornades, es podran degustar menús i tapes amb productes indians que han elaborat diferents...
Entrevista sencera:
L'alcalde de Begur, Joan Loureiro, ha explicat a una entrevista a l'estudi de Ràdio Capital a la plaça de la Vila de Begur, en motiu de la fira d'indians, que el seu ajuntament està en converses amb l'ambaixador...
Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.