Calonge se suma a la llista de municipis on es fan mesures per millorar les platges durant la temporada d'estiu. L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha invertit més de 120.000 euros amb l'objectiu incrementar la qualitat, comoditat i seguretat dels serveis i facilitar l'accés a les platges.
Aquest matí Jordi Soler ha anunciat la destitució de Norbert Botella, fins avui regidor de Cultura de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni. Per la seva banda, Botella ha assegurat a Ràdio Capital que al mes d'octubre havia de convertir-se en alcalde del municipi durant els últims sis mesos de mandat.
Del 6 al 8 de maig l’Oficina de Turisme de Begur col·laborarà amb Calonge i Sant Antoni per consolidar-se com a una de les destinacions turístiques predilectes del mercat basc. Seran part activa aquest mes de maig del principal esdeveniment que es duu a terme al País Basc en el sector del turisme i un dels més destacats de tot l’Estat espanyol
La miitància d'Esquerra Republicana a Calonge i Sant Antoni ha decidit per unanimitat que Carme Viñas sigui la cap de llista en les properes eleccions municipals.
El projecte de xarxa ciclista que ha impulsat l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni pretén millorar la connexió dels carrils per a bicicletes, les xarxes ciclistes i les vies verdes existents.
El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el