benestar animal

Begur impulsa una nova campanya per esterilitzar gats domèstics a preu reduït

L’actuació es durà a terme el dimecres 12 de novembre a l’Espai Mas d’en Pinc   L’Ajuntament de Begur, a través de l’Àrea de Medi Ambient i en col·laboració amb l’Associació Progat Begur-Esclanyà, impulsa una nova campanya d’esterilització adreçada als propietaris de gats domèstics del municipi.   Per incentivar l’esterilització d’aquests animals, el consistori i

Torroella de Montgrí i l’Estartit engeguen una campanya gratuïta de xipatge d’animals de companyia

La iniciativa es farà entre el 16 de juny i el 30 de setembre i s’adreça a persones empadronades a Torroella de Montgrí i l’Estartit.

Santa Cristina destinarà 29.000 € a la gestió de les colònies felines durant el 2025

Aquesta inversió inclou 26.378 euros provinents d'una subvenció estatal per a esterilitzacions i cures veterinàries.

Últimes notícies

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja