L’Àrea de participació de l’Ajuntament de Palamós comença aquest mes de novembre un seguit de reunions veïnals en que es vol crear un canal de comunicació directe entre l’Ajuntament i els palamosins i palamosines. Un dels objectius principals es poder parlar de qüestions referents, tant dels barris com al municipi.
L'actuació s'ha fet en els sis bàsculs de 14 metres d'alçada que s'ubiquen en paral·lel a la façana est de l'estadi (la zona general) i damunt del mur que separa aquesta instal·lació esportiva del carrer d'Aragó.
Un dels motius principals d'aquesta iniciativa són els reptes que marca la Unió Europea pel que fa a incrementar la separació de residus en origen, és a dir, el sistema de recollida porta a porta.
El parc municipal de l'Arbreda de Palamos, s'ha obert novament amb públic després de la reforma realitzada que han permès que la zona lúdica i de joc sigui un referent en l'àmbit del municipi entre les xones de l'Eixample i el Barri Vell.
El consistori ha assumit el cost de la redacció dels respectius projectes i de la documentació tècnica necessària, que ja s'ha lliurat a aquestes 16 comunitats per sol·licitar els pressupostos corresponents.
Els membres de la coral i l'alcalde del Palamós van assistir aquest diumenge a la Missa Conventural, presentant l'entitat palamosina a tots els assistents i realitzant ofrena a la Verge de Montserrat.
Amb aquesta acció de Junts per Palamós, l'anterior govern format per ERC (cinc regidors) i PSC (tres regidors) passa a tenir tres regidors més de la formació de Junts per Catalunya.
El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el