Suu estrena ‘Tant de bo’ amb producció de Carlos Sadness

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Suu, una de les artistes catalanes més seguides i escoltades de l’actualitat, publica “Tant de bo” el primer avançament del seu esperat segon disc, que es titula “Ventura” i que produeix el reconegut cantant, compositor i il·lustrador Carlos Sadness.

Segons ha explicat ella mateixa, el seu esperat segon àlbum, que veurà la llum el 10 de gener, serà més íntim i madur que l’anterior, reflex de la nova etapa vital més adulta des del punt de vista personal, professional i artístic. El primer avançament n’és un bon exemple. “Tant de bo” és una declaració d’amor sincera. Dir la veritat sense gens de por. Ja fa molts mesos que Suu va escriure aquesta cançó i el seu sentit ha mutat moltíssim des d’aleshores, però l’essència del missatge es manté: Tant de bo arregléssim els problemes cantant.

Les primeres dates de presentació del nou àlbum ja s’han donat a conèixer. La primera parada serà a Madrid el 17 d’abril (Sala Nazca), passant per València el 24 d’abril (Ram Club) i l’endemà, 25 d’abril per Barcelona (Sala Barts).



L’entrada Suu estrena ‘Tant de bo’ amb producció de Carlos Sadness ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies