Sufjan Stevens es troba hospitalitzat per una malaltia neurològica

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sufjan Stevens ha compartit un comunicat on explica que pateix la síndrome de Guillain-Barré, una malaltia neurològica molt poc habitual, que pot provocar debilitat muscular i fins i tot en alguns casos paràlisi.

El músic va ser hospitalitzat després de despertar-se i comprovar com no sentia les seves extremitats i que no podia moure’s.

Stevens ha confirmat que es troba en tractament i ha volgut compartir la seva experiència amb els seus seguidors. El cantant ha tranquil·litzat al seu públic explicant que hi ha tractament per aquesta malaltia i que en el seu cas ha funcionat.

Actualment es troba fent rehabilitació, on està aprenent a caminar una altra vegada i a recuperar la força. Serà lent però es recuperarà.

Stevens publicarà un nou disc “Javelin” el 6 d’octubre, motiu pel qual ha volgut explicar perquè no n’estava fent promoció.

L’entrada Sufjan Stevens es troba hospitalitzat per una malaltia neurològica ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies