Suede publicarà un nou àlbum al setembre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El grup de rock alternatiu Suede acaba d’anunciar que presentaran un nou disc aquest setembre. Dos anys després de publicar el seu últim treball «Night Thoughts» els britànics tornen a l’estudi per gravar el seu vuitè àlbum: «The Blue Hour».

Tal com ha anunciat a la revista NME Brett Anderson, vocalista del grup, «The Blue Hour» completarà la triologia d’àlbums més recents de la banda formada per: «Bloodsports» i «Night Thoughts» publicats al 2013 i 2016.

Segons ha confirmat Suede en una nota de premsa el nou disc seguirà la mateixa temàtica que l’anterior, ple de cançons fosques i profundes: «The Blue Hour (l’hora blava/trista) és el moment del dia en què la llum s’atenua i la nit s’aproxima. Les cançons insinuen una narració però mai la rebel·len ni l’expliquen del tot.»

De moment, el grup ha anunciat la llista de temes que formaran l’àlbum i ha publicat un tràiler promocional a Youtube. Suede publicarà el seu nou disc el 21 de setembre.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies