Stay Homas publiquen ‘No vull baixar’ amb Albert Pla

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Stay Homas publiquen la seva cançó més introspectiva. Es titula “No vull baixar” i descriu el moment oníric, d’elevació momentània que tothom sent quan es deixa portar pels seus pensaments. “Tothom va sempre molt estressat”, diuen. “Però sempre hi ha aquells dos o tres minuts en que deixes la ment en blanc i et dediques a la contemplació. Després sempre hi ha motius per tornar a la realitat”. “No vull baixar” li canta a aquesta epifania a la que demanen cinc minuts més, per continuar gaudint-la, encara que la vida continuï mentrestant fent el seu curs.

La cançó compta amb la col·laboració d’Albert Pla, que també va col·laborar en la versió que el grup va publicar al seu tradicional terrat el passat mes de març.

El videoclip està dirigit per la fotògrafa Marta Mas, que ha aconseguit una representació visual i sonora d’aquest estat de consciència, carregada de sensacions oníriques, il·lògiques i espontànies, pròpies d’un somni.

Amb aquesta cançó Stay Homas i Halley Records -que històricament és l’editorial del grup- anuncien una nova aventura compartida sota el nom Cukileo Records, que és una paraula inventada que els barcelonins associen amb la sensació d’estar a gust.

L’entrada Stay Homas publiquen ‘No vull baixar’ amb Albert Pla ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies