Stay Homas anuncien nova mixtape pel mes de març

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Stay Homas comencen el 2022 ben forts i amb ganes de seguir sent un dels grups revelació dels últims mesos. Després de petar-ho fort amb «Desconfination» i “Agua” o de totes les cançons que van crear des de la seva terrassa, ara els trio anuncia una nova col·lecció de peces que s’estrenaran el mes de març. S’editarà a través del seu propi segell Cukileo Records, de la mà de Halley Records.

Per anar obrint boca han compartit un primer tema inèdit ‘No eres tan especial’ en col·laboració amb el raper sevillà Juancho Marqués.

La cançó parla sobre el desengany, la memòria i la superació, cantant sempre des del seu particular sentit de l’humor.

L’entrada Stay Homas anuncien nova mixtape pel mes de març ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies