SOS Costa Brava celebra set anys amb una acció reivindicativa a la Fosca contra l’amenaça urbanística

L’entitat denuncia el perill urbanístic a la zona de la Bella Fosca i la Pineda d’en Gori i reclama desclassificar els terrenys per protegir el litoral.

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La federació SOS Costa Brava celebra aquest estiu set anys de lluita per la protecció del litoral gironí. L’entitat, creada el 2018 per aturar una nova onada d’especulació urbanística, commemorarà l’efemèride el dissabte 2 d’agost amb una acció reivindicativa i un dinar popular a la platja de la Fosca, a Palamós.

L’activitat començarà a les 12 del migdia amb una acció sorpresa a la mateixa platja i continuarà amb un dinar obert a tothom a la Pineda d’en Gori. Les inscripcions tenen un donatiu de 20 euros i es poden fer a través del web de l’entitat. L’objectiu és celebrar l’aniversari i reforçar la mobilització ciutadana en defensa del paisatge.

Durant aquests set anys, SOS Costa Brava ha passat d’una plataforma local a una xarxa que agrupa 24 entitats de tot el litoral gironí. El col·lectiu ha contribuït a aturar o reduir desenes de projectes urbanístics i assegura que ha evitat la construcció de més de 15.000 habitatges en zones sensibles.

La celebració tindrà lloc en un punt simbòlic: la Bella Fosca, àrea amenaçada per la revisió del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal de Palamós. El planejament actual manté la possibilitat de construir-hi habitatges unifamiliars malgrat el seu valor paisatgístic i ecològic. Segons l’entitat, la urbanització d’aquest sector fragmentaria un dels últims trams verds del litoral palamosí.

SOS Costa Brava demana la desclassificació d’aquests terrenys i assegura que continuarà mobilitzada “per impedir que ni un pam més de la Costa Brava sigui cimentat”.

- Publicitat -
- Publicitat -

1 COMENTARI

  1. ATENCIÓ!

    *DIVENDRES 8 D’AGOST a les 18h* davant de Girona Fruits (BORDILS ) presentarem la Plataforma *MOBILITZEM LA LLERA* en Defensa del Territori amb una acció per fer soroll!

    VOLEN TRINXAR EL NOSTRE TERRITORI , però ens hi trobaran dempeus!

    Veïns i veïnes de Cervià, Sant Jordi, Mollet, Bordils, Celrà, Flaçà, Foixà, La Pera, Juià, Medinyà, St. Julià de Ramis… Us hi esperem!!!

    ❗Porteu coses per fer soroll

Comments are closed.

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies