Sons of Med fan una versió funky de ‘Bonito’ de Jarabe de Palo

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

“Bonito. Todo me parece Bonito…” Qui no recorda haver cantat la tornada (i la lletra sencera!) d’aquest hit atemporal? L’has cantada a la dutxa, al cotxe, passejant… I no em crec que no t’hagi dibuixat un somriure cada cop que has premut el play… Bonito és això, un bàlsam fet cançó que el visionari Pau Donés va convertir en el tema més optimista de la història ara fa gairebé 20 anys. Ha plogut prou, i en Pau ja no hi és i encara plorem la seva absència, però alhora celebrem el seu llegat.

19 anys després del llançament de “Bonito”, cançó original de Jarabe de Palo, el duet de Barcelona Sons of Med, homenatgen a Pau Donés amb una versió molt especial. L’Ignasi i el Kamy s’aferren a una sonoritat genuïna que els està consolidant com a banda i en capgiren el so tot i mantenir-ne l’essència original. La seva versió és funk i molt ballable i s’acosta al moviment que estan traçant artistes com Silk Sonic o Parcels i que ha inspirat tant a bandes nacionals.

L’estètica de “Bonito”, que ve amb un videoclip filmat al desert dels Monegros, és tan moderna com vintage i recorda a la mítica pel·lícula “Por i Fàstic a Las Vegas” de Terry Gilliam.

L’entrada Sons of Med fan una versió funky de ‘Bonito’ de Jarabe de Palo ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies