Sons del Món tancarà la quinzena edició amb un concert d’Eufòria

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El festival Sons del Món ha sorprès aquest dilluns anunciant un concert d’Eufòria per tancar la celebració del seu quinzè aniversari.

El concert tindrà lloc el 7 d’agost i comptarà amb Mariona Escoda, Triquell, Llum, Scorpio i Edu.

Està previst que els concursants actuïn per separat amb les seves bandes, però que també hi hagi alguna col·laboració especial, així com escoltar alguna cançó nova dels participants del popular programa de TV3.

Les entrades es posen a la venda aquest dimarts a les 8 del vespre a través del web del Sons del Món.

Enguany i per celebrar els 15 anys el festival de Roses compta amb noms com Ben Harper, Andrés Calamaro, Oques Grasses, Sara Roy o Els Catarres.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Festival Sons del Món (@sonsdelmon)

L’entrada Sons del Món tancarà la quinzena edició amb un concert d’Eufòria ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies