Sons del món rep a “Antonio Orozco” entre plugim i llàgrimes

La proposta de l’Antonio va ser fidel al que habitualment presenta als seus concerts

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

El festival Sons del món va rebre dissabte a la nit a Antonio Orozco a l’espai arqueològic, escènic i públic de la Ciutadella de Roses.

Envoltat d’aquest idíl·lic recinte de la Ciutadella, “Sons del món” ofereix concerts, espectacles de dansa, representacions teatrals i altres esdeveniments que permeten gaudir alhora del jaciment arqueològic (Bé Cultural d’Interès Nacional).

Tanmateix, prèviament a les propostes musicals, tenim l’opció de gaudir del “Village”, que és el nou espai d’oci de l’Empordà, en el que hi conviuen diferents propostes gastronòmiques, barres especialitzades i zona chill out. Agafant com a referència altres Markets de la Costa Brava, el recinte ja respira la seva pròpia essència.

El concert començava amb incertesa meteorològica, dons just a l’inici i amb molta puntualitat, començà a ploure, provocant un xic de “caos” entre el públic. Poc a poc aquesta pluja es va anar fusionant entre les persones assistents i no va generar finalment cap situació desagradable.

La proposta de l’Antonio va ser fidel al que habitualment presenta als seus concerts. Temes més nous a l’inici i a mesura que avança l’exposició estirar d’aquelles cançons més conegudes i demanades per tothom. Se’n destaquen per sobre de les altres; “Pido Perdón”, “Estoy hecho de pedacitos de ti”, “Mi heroe”.

En certs moments se’l veia emocionat, MOLT emocionat, dons expressava que tenia part de la família que viu a la zona alt empordanesa, fet que generà un connexió encara més íntima amb les persones assistents. Estones també d’humor, baixant a l’alçada del públic, utilitzant altres suports musicals (com la guitarra i el piano) i fent pujar a l’escenari a infants, permetien que les gairebé dues hores de concert fossin encara més atractives.

A destacar l’homenatge a Pau Donés interpretant la seva pròpia versió de “Depende”, així com també la realització d’una videotrucada en directe amb Pablo López, que just en aquell moment estava realitzant la seva actuació alFestival de Cap Roig.

Una nit especial viscuda amb molta emoció la d’ahir a la nit a Sons del món.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies