Sílvia Pérez Cruz guanya el seu primer Latin Grammy amb la col·laboració de Residente

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sílvia Pérez Cruz ha guanyat aquesta matinada el seu primer Latin Grammy en la gala que ha tingut lloc a Miami. La cantant palafrugellenca, al costat de René Pérez Joglar – conegut popularment com a Residente – ha guanyat el guardó com a millor vídeo musical en versió curta per «313». El vídeo musical compta amb la participació de l’actriu Penélope Cruz.

Els artistes compten amb un elenc de ballarins en el vídeo que formen part de la companyia 180, en una peça que vol retre homenatge al temps. Durant el discurs d’agraïment l’artista palafrugellenca ha donat les gràcies «per deixar-me formar part del viatge i per fer aquest homenatge a totes les arts que parla del temps que ens fa estar presents».

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies