«Sigo siendo el rey»: Bertín Osborne a la inauguració de les instal·lacions de Grau

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
"Sigo siendo el rey": Bertín Osborne a la inauguració de les instal·lacions de Grau
Loading
/

Aquesta setmana s’ha inaugurat l’ampliació de les instal·lacions de l’empresa Vins i Licors Grau de Palafrugell, coincidint amb el seu 40è aniversari.

L’ampliació consisteix en 500 metres quadrats més de vinoteca, 1.200 de magatzem climatitzat amb temperatura i humitat controlada, un celler d’anyades antigues que van dels anys 20 als 80 i una sala auditori per realitzar presentacions, jornades i tastos de vins.

Un espai ampli que va veure desfilar personalitats en la inauguració com el sommelier del Celler de Can Roca, Josep Roca, el mediàtic Manel Fuentes o el dibuixant Óscar Nebreda.

Però si un vip va cridar l’atenció va ser el presentador i cantant Bertín Osborne. El madrileny va fer una actuació a l’acte a Palafrugell, on va cantar alguns clàssics com «El Rey», de José Alfredo Jiménez.

Ràdio Capital ha tingut accés a un fragment de l’actuació:

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies