Sidonie farà gira especial pels seus 20 anys com a grup

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El grup nascut a Barcelona, Sidonie està d’enhorabona, ja que compleix el seu 20è aniversari als escenaris i no hi ha una millor manera de celebrar-ho que amb els seus seguidors que els han acompanyat en aquest trajecte. Per aquesta raó el grup compost per Marc Ros, Axel Pi i Jesús Senra tocaran als primers llocs on els van donar l’oportunitat, per tal de recuperar aquelles primeres sensacions i agrair també d’aquesta manera a les localitats aquesta ajuda que els hi van proporcionar quan eren un grup menys conegut.

Evidentment Catalunya serà un dels llocs elegits, ja que és on es van crear i visitaran com a primera ciutat de la gira Tarragona el 9 de març a la Sala el Cau i posteriorment Barcelona els 12 i 13 d’abril a Sidecar i la Sala Magic Rock Club respectivament.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies