Shawn Mendes torna a la indústria musical

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de 4 anys, Shawn Mendes treu nova música amb el seu nou àlbum “Shawn”!

Coneixerem aquest nou projecte el pròxim 18 d’octubre. Sembla que aquest cinquè disc tindrà contingut més personal i íntim de l’artista, ja que les lletres parlen de les experiències de vida que ha viscut aquests últims anys.

Mendes ens ha revelat que hi haurà un total de 12 cançons, i també ens ha deixat saber els títols dels temes i la seva durada, però no sabem si hi ha alguna col·laboració en aquesta feina:

El compositor publicarà el 8 d’agost, en motiu del seu aniversari, els dos primers temes: “Why Why Why” i “Isn’t That Enough”!

L’entrada Shawn Mendes torna a la indústria musical ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies