Shakira anuncia ‘Monotonía’, amb Ozuna

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La colombiana Shakira feia alguns dies que anava compartint alguns petits teasers amb lletres d’una nova cançó, on s’incloïen frases com: “No fue culpa tuya”, “Ni tampoco mía”, “Fue culpa de la monotonía”.

Ara sabem que aquests fragments formaran part del seu nou senzill ‘Monotonía‘, que l’ajuntarà amb Ozuna. La cançó s’estrenarà el proper 19 d’octubre.

La cantant també va compartir un fragment d’un vídeo on algú trepitja un cor i on es destaca el text “Nunca dije nada, pero me dolía. Yo sabía que esto pasaría”. El fragment podria formar part del vídeo que la cantant va rodar fa alguns dies en poblacions com Manresa.

La nova cançó fa pensar que també va dedicada a la seva exparella Gerard Piqué, tal com va passar amb ‘Te felicito’.

L’entrada Shakira anuncia ‘Monotonía’, amb Ozuna ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies