Shakira anuncia el disc “Las mujeres ya no lloran”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Las mujeres ya no lloran” era una de les frases que Shakira cantava a la sessió 53 de Bizarrap i finalment també serà el títol del seu nou treball, el primer en set anys, que s’espera pel 22 de març.

El disc inclourà 16 cançons, 8 d’inèdites, un remix, i les 7 cançons que ja hem pogut escoltar, ‘TQG’, amb Karol G, ‘Te felicito’, amb Rauw Alejandro, ‘Monotonia’, amb Ozuna, ‘Copa Vacia’, amb Manuel Turizo, ‘El Jefe’, amb Fuerza Regida, ‘Acrostico’, així com la mencionada sessió amb Bizarrap.

El treball arribarà per primera vegada en vinil amb quatre edicions diferents: diamant, safir, robí i esmaragda.

L’entrada Shakira anuncia el disc “Las mujeres ya no lloran” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies