Sexenni anuncia el seu “Viatge galàctic” pel 2023

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sexenni han estat una de les sensacions musicals aquest 2022 gràcies al seu disc “Retrats”, que els ha portat al llarg d’aquest any per tot el país. Ara la banda lleidatana anuncia que la seva propera gira es dirà “Viatge galàctic” i que tindrà tan sols dues parades en sales de Catalunya.

La primera serà el 10 de març al Cotton Club de Lleida, mentre que la segona serà el 21 d’abril a la 2 de Razzmatazz. Les entrades ja estan a la venda.

La banda té previst anar estrenant noves cançons a partir del mes de gener i abans de l’arribada del seu esperat segon disc, que arribarà el mes de setembre.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sexenni (@sexenni)

L’entrada Sexenni anuncia el seu “Viatge galàctic” pel 2023 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies