Setembre comencen nova etapa amb ‘Quan encara no sorties als meus plans’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Setembre és un espai on conviuen en total harmonia guitarres acústiques acompanyades del Ferran Gil amb la veu del Joanjo Rubio, el Jordi Alba a la bateria i a la percussió, el Joan P. Puigdomènech al baix i el Jordi Revilla s’encarrega de donar-li vida a la música a través de sintetitzadors, teclats i piano.

Ara arriba ‘Quan encara no sorties als meus plans’, el primer single del grup en aquesta nova etapa que parla de la joventut i la nostàlgia que després se sent quan passen els anys i mires enrere. Quan tornes a explorar i a recordar tots aquells moments que sempre quedaran a la memòria. Setembre torna amb més música i ho fa experimentant amb un vessant més vintage que, sens dubte, et transporta a aquella època, als 20 anys dels cantants, recordant el rock del moment acompanyat de sintetitzadors que obliguen a fer que el tema es converteixi en tot un èxit.

L’entrada Setembre comencen nova etapa amb ‘Quan encara no sorties als meus plans’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies