Sau publicaran el seu primer disc en 24 anys

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sau tornarà a publicar noves cançons després de 24 anys. Ho faran amb Pep Sala al capdavant i amb la nova veu del grup, Jonathan Argüelles, acompanyats de la banda original, formada per Ramon Altimir als teclats, Quim Benítez Vilaplana a la bateria, Pep Sánchez al baix i Josep Lluís Pérez a la guitarra elèctrica.

Sau30 (que és com es diu ara el grup), incorpora també a Joan Capdevila i Salvador Aumedes, un dels col·laboradors habituals de Pep Sala.

Per anar obrint boca aquest divendres arribarà ‘Trossets de mi’, una peça que segons Sala, vol transmetre que cada cançó, concert o enregistrament, fins i tot potser cada not, no és res més que un trosset de qui l’ha escrit, cantat o interpretat.

El nou disc es dirà “Mil i una nits i uns quants dies“, arribarà a principi de 2022 i inclourà onze noves cançons.

Sau van ser un dels grups més importants de l’escena poprock durant les dècades dels 80 i 90, fins que Carles Sabater va morir aquell fatídic 13 de febrer de 1999, després d’un concert i amb tan sols 36 anys.

L’entrada Sau publicaran el seu primer disc en 24 anys ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies