Sandra Hunter presenta ‘Tot anirà bé’ al costat de Tonet dels Porto Bello

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

“TOT ANIRÀ BÉ” és el títol triat per SANDRA HUNTER per presentar-se al públic català. El tema, amb un esperit optimista i lluitador, compta amb la col·laboració de TONET, vocalista del guardonat Porto Bello.

Actualment Sandra Hunter també es troba immersa en la preparació de dos grans projectes musicals. El primer, format per tres nous temes és presentaran els mesos de juny, agost i setembre. L’artista ens explica que: “Aquests temes porten impreses coses que m’apassionen com la Lluna, els boscos o les Bruixes.

De fet el proper 25 de juny ens presentarà una nova cançó ‘Quan cremi l’última bruixa’.

 

També aporto el meu granet de sorra al reconeixement o el coneixement de la cultura catalana fora de les nostres fronteres” Els tres temes del projecte es presentaran en català i en anglès dirigit així a tota la seva audiència i aniran acompanyats tots ells dels seus videoclips, també en les dues llengües.

Sandra ha comptat, en aquesta ocasió, amb el productor musical Sergi Bagó, jove promesa del pop català que ha treballat amb grups consagrats com Buhos, Porto Bello, Strombers … i que lidera el grup de versions Banda Neón.

L’entrada Sandra Hunter presenta ‘Tot anirà bé’ al costat de Tonet dels Porto Bello ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies