Salut fa marxa enrere i l’oci nocturn no podrà reobrir

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Govern català ha fet marxa enrere i ha decidit anul·lar la decisió que havien pres aquest dimarts d’obrir les discoteques i les sales d’oci nocturn. Salut ha pres la decisió davant la situació epidemiològica que hi ha a Catalunya.

La consellera de Salut, Alba Vergés i el secretari de Salut Públca Josep Maria Argimón, han pres aquesta decisió, després de la pujada de l’índex de rebrot i de comprovar com els indicadors pels propers dies indicaven que podrien haver més pujades.

Després de molts mesos de reivindicació per part dels locals d’oci nocturn afectats pel tancament a causa del coronavirus, es va acordar amb el Procicat la reobertura fins a les 3 de la matinada i amb moltes condicions, com la impossibilitat de ballar a la pista.

Finalment els metges catalans han demanat al govern que no obrís els locals ni les discoteques, ni tan sols amb aquestes limitacions, ja que no ajudaria a controlar la pandèmia i que la decisió d’obrir les discoteques era inoportuna.

Aquest dimecres el Diari Oficial de la Generalitat havia de publicar l’ordre de permetre aquesta reobertura, però finalment encara s’haurà d’esperar un temps més.

L’entrada Salut fa marxa enrere i l’oci nocturn no podrà reobrir ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies