Salut començarà a contactar amb les persones que han de rebre la tercera dosi a partir de la setmana que ve

El Departament calcula que afectarà unes 15.000 persones

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Departament de Salut preveu començar a contactar amb les persones amb immunodepressió que han de rebre la tercera dosi de la vacuna contra la covid-19 a partir de la setmana que ve. El conseller Josep Maria Argimon ha dit que preveuen que es faci des dels hospitals, com ja es va fer amb altres dosis, i que calculen que afectarà unes 15.000 persones a tot Catalunya. La Comissió de Salut Pública va aprovar dimarts administrar una dosi addicional del vaccí a algunes persones en situació d’immunosupressió greu, que tenen un risc elevat de patir una resposta immune inadequada a la pauta convencional de vacunació.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies