Sala Apolo i el Segell Gandula organitzen un concert benèfic per Open Arms

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La coneguda sala barcelonina acollirà el proper 29 d’octubre un concert per recaptar fons per l’ONG Proactiva Open Arms. El concert comptarà amb un cartell de luxe, amb grans artistes més que reconeguts dins el panorama indie nacional. Love of Lesbian, Bad Gyal, Mishima, Maria Arnal i Marcel Bagés o Cala Vento són només uns quants dels artistes que tocaran al llarg de tres hores en aquest concert.

Tots aquests artistes i els seus equips tècnics han acordat actuar de forma totalment gratuïta per així poder destinar la totalitat dels beneficis a ajudar Open Arms en la seva missió humanitària al Mediterrani.

L’entrada anticipada donarà accés a la sala principal i a la sala [3], una sala destinada a la música electrònica. També hi haurà una entrada “zona zero” que no donarà accés al concert però servirà per contribuir igualment. L’obertura de les portes serà a les 19:30. 

Les entrades es poden adquirir al web de la Sala Apolo.

L’entrada Sala Apolo i el Segell Gandula organitzen un concert benèfic per Open Arms ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies