S’acaba de confirmar un possible retorn de The Strokes?

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’agent de booking de The Strokes acaba d’anunciar públicament que el conjunt novaiorquès “tornaran amb nova música”. Aquesta il·lusionant afirmació l’ha “deixat anar” tan tranquil·lament enmig d’una entrevista concedida a la revista Music Buisness International.

Aquesta notícia, però, no hauria de suposar cap sorpresa per a ningú, ja que a mitjans de maig The Strokes van oferir un concert benèfic a la sala Wiltern de Los Ángeles, en el qual van interpretar en primícia un tema totalment nou, anomenat The Adults Are Talking. Un tema que, malauradament, no ha sonat en cap dels directes que The Strokes han realitzat a Europa.

El futur es planteja força planer i lliure per a The Strokes, ja que tenen només uns quants concerts programats. La veritat és que els fans de la banda estan demanant ja a crits nou material dels cinc de Nova York.

L’entrada S’acaba de confirmar un possible retorn de The Strokes? ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies