Rosalía mostra un fragment d’una cançó amb Travis Scott

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Rosalía va gravar una cançó amb Travis Scott molt abans que comencés el confinament i de fet la cantant catalana tenia la intenció de publicar-la durant aquesta primavera, però el seu ritme festiu i alegre la van fer canviar els seus plans i va decidir que era més adequat estrenar ‘Dolerme’.

Aquesta nova cançó sembla que es dirà ‘TKN’, almenys així ho ha identificat Shazam, quan Rosalía ha compartit un fragment de la cançó a través de les seves històries d’Instagram. En ella escoltem al raper Travis Scott rapejant tant en castellà com en anglès.

I precisament a través de les mencionades històries la catalana s’ha afegit a la moda d’aquell conegut filtre on has d’endevinar el municipi que apareix a les imatges.

L’entrada Rosalía mostra un fragment d’una cançó amb Travis Scott ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies