Roben material i begudes als Dracs de la Bisbal després del Ball de Nadal

La vicepresidenta de l'entitat, Sira Jacobo, ha explicat a Ràdio Capital que van adonar-se que els faltava material aquest diumenge 28 al matí

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Dracs de la Bisbal han patit un robatori en l’espai on s’havia guardat el material i les begudes destinades al Ball de Nadal, celebrat el 25 de desembre. La vicepresidenta de l’entitat, Sira Jacobo, ha explicat a Ràdio Capital que van adonar-se que els faltava material aquest diumenge 28 al matí. «La porta havia estat forçada i hi havia rajoles pel terra», admet la vicepresidenta.

Entre els diversos objectes robats hi ha gran part de les begudes alcohòliques destinades al Ball de Nadal i ampolles de refrescos. Tots aquests objectes, que s’havien fet servir durant la festa organitzada per aquesta entitat i s’havien guardat en un espai d’emmagatzematge cedit per l’Ajuntament, s’havien de retornar als proveïdors. Ho explica Sira Jacobo.

Des de l’entitat, ja han denunciat el robatori a la Policia i als Mossos i ja s’han activat els mecanismes per trobar als autors del robatori. A més, Sira Jacobo explica que des de l’Ajuntament de la Bisbal es vol mirar de resoldre la situació i que aquesta no tingui un impacte tan negatiu per Els Dracs de la Bisbal.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies