Rigoberta Bandini guanya el Goya a la millor cançó per ‘Yo solo quiero amor’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Rigoberta Bandini ha aconseguit el Premi Goya a la millor cançó original per ‘Yo solo quiero amor‘, el seu tema per la banda sonora de “Te estoy amando locamente”. La catalana ha recollit el premi ben emocionada i ha dedicat unes paraules a totes les amigues i familiars del col·lectiu. A tots els que els hi van dir bolleres i maricons al pati de l’escola i els que amagaven la seva forma de ser. I ha afegit que mai més tornaran a vulnerar els vostres drets.

La gala dels Goya ha comptat amb actuacions musicals d’Estopa, David Bisbal, Sílvia Pérez Cruz i Salvador Sobral o Ana Belén i Los Javis, que a més a més s’han encarregat de presentar una cerimònia que s’ha allargat més de 3 hores i mitja.

La sociedad de la nieve” ha estat la gran guanyadora de la nit amb un total de 12 dels 13 premis als quals optava, entre ells els de millor pel·lícula i millor director per Juan Antonio Bayona.

L’entrada Rigoberta Bandini guanya el Goya a la millor cançó per ‘Yo solo quiero amor’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies