Rigoberta Bandini anuncia nou disc a la tardor i una retirada temporal dels escenaris

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Rigoberta Bandini va ser la convidada ahir al programa “La Resistencia”. La cantant catalana va dir entre altres coses que està “hasta el coño” i que necessita una aturada temporal dels escenaris.

La cantant té previst anunciar una gira de tardor la setmana vinent i després d’aquests concerts especials es prendrà un descans bastant llarg. Va matisar que una cosa és retirar-se dels escenaris, però que de feina no deixarà de fer-ne i que el projecte Rigoberta Bandini no s’acabarà.

Després de l’expectació que van causar les seves paraules al programa de David Broncano, aquest dijous ha compartit un missatge a les xarxes on ha anunciat el seu primer disc, que arribarà a la tardor, amb temes ja coneguts i alguns altres d’inèdits.

Per altra banda, aquest dijous està previst que s’estreni ‘Así bailaba’ la col·laboració amb Amaia.

L’entrada Rigoberta Bandini anuncia nou disc a la tardor i una retirada temporal dels escenaris ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies