Reunió per decidir el futur de les instal·lacions de Radio Liberty a Pals

La Comissió encarregada de gestionar l'espai s'ha reunit per primer cop en 12 anys

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El març de 2007, el Govern espanyol i la Generalitat van acordar un protocol de col·laboració per gestionar les instal·lacions de Radio Liberty a Pals, adquirides l’any anterior pel govern socialista. Una tasca que la comissió tècnica creada «ex professo» no va arribar a culminar, ja que no es va arribar a reunir mai. 

No ha estat fins aquest novembre, 12 anys més tard d’aquell acord, que s’han reunit per primera vegada per tal d’analitzar en quina situació es troba aquest espai, ara més degradat i abandonat.

Com ja ha informat el Diari de Girona, el 22 de novembre es va convocar per primera vegada la Comissió Tècnica de Coordinació i Seguiment amb la finalitat «d’impulsar un projecte d’enderroc dels edificis» i «restauració ambiental de l’indret». 
Malgrat haver-se trencat un silenci institucional de més d’una dècada, no hi ha cap novetat respecte el protocol de 2007, que ja apuntava al futur enderroc d’algunes edificacions per part del Ministeri i la vigilància i manteniment de la Generalitat en relació a l’equipament.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies