66 vehicles abandonats retirats de la via pública pel consistori de Sant Feliu els darrers mesos. Aquesta és la dada que va donar l’Alcalde de la ciutat, Carles Motas, a l’últim programa de Ràdio Sant Feliu Línia amb l’Alcalde, el passat 12 de novembre de 2020. I és que el consistori de Sant Feliu de Guíxols està seguint una política de retirada de turismes abandonats per a «deixar espai a vehicles en funcionament» i també per a «netejar la imatge de la via pública», comentava Motas a la sintonia de l’emissora municipal.
En referència a aquests automòbils ja localitzats, Carles Motas aclaria que «porten una enganxina groga perquè estan en tràmit de ser retirats». I si bé la prioritat són els cotxes que «ocupen la via pública», l’alcalde de Sant Feliu afegia que «estem fent igualment el tràmit i seguiment per a poder eliminar vehicles abandonats que hem detectat en d’altres espais, que queden més amagats». «La voluntat és retirar els cotxes dels carrers, descampats. Continuarem fent net pel que fa a vehicles abandonats», concloïa el mateix Motas.




