Retirats 66 cotxes abandonats a la via pública de Sant Feliu de Guíxols els últims mesos

La voluntat és retirar els cotxes dels carrers, descampats. Continuarem fent net pel que fa a vehicles abandonats, segons ha explicat l'alcalde Carles Motas.

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

66 vehicles abandonats retirats de la via pública pel consistori de Sant Feliu els darrers mesos. Aquesta és la dada que va donar l’Alcalde de la ciutat, Carles Motas, a l’últim programa de Ràdio Sant Feliu Línia amb l’Alcalde, el passat 12 de novembre de 2020. I és que el consistori de Sant Feliu de Guíxols està seguint una política de retirada de turismes abandonats per a «deixar espai a vehicles en funcionament» i també per a «netejar la imatge de la via pública», comentava Motas a la sintonia de l’emissora municipal.

«Si es detecta que l’estat d’un vehicle abandonat és insuficient com per poder tornar a circular, es tracta com un residu sòlid», explicava el mateix batlle. «Es porta al dipòsit municipal i encarreguem a una empresa que traslladi tots els automòbils d’aquestes característiques perquè siguin destruïts». Lligat a això, l’alcalde guixolenc advertia que «els 66 vehicles dels quals parlo ja es van portar al dipòsit en el seu moment», però «tenim localitzats bastants més cotxes abandonats a la via pública» i, per tant, «aquesta xifra anirà en augment els propers dies».

En referència a aquests automòbils ja localitzats, Carles Motas aclaria que «porten una enganxina groga perquè estan en tràmit de ser retirats». I si bé la prioritat són els cotxes que «ocupen la via pública», l’alcalde de Sant Feliu afegia que «estem fent igualment el tràmit i seguiment per a poder eliminar vehicles abandonats que hem detectat en d’altres espais, que queden més amagats». «La voluntat és retirar els cotxes dels carrers, descampats. Continuarem fent net pel que fa a vehicles abandonats», concloïa el mateix Motas.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies