La residència Zoilo Feliu de la Bisbal, lliure de coronavirus

La residència està lliure de casos de coronavirus segons ha informat la Generalitat de Catalunya que ha considerat el centre una "residència verda"

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Segons ha informat la Residència Geriàtrica Municipal Zoilo Feliu de la Bisbal d’Empordà, totes les persones grans residents al centre han donat negatiu després de fer-se els tests PCR de detecció de la COVID-19.

Així, la Generalitat de Catalunya ha informat que la residència bisbalenca està classificada com a “residència verda”: sense cap cas de coronavirus. S’aniran informant de les novetats referents al centre bisbalenc a mesura que vagi avançant el desconfinament gradual de la COVID-19.

De moment, segons ha informat l’equip de professionals de la residència Zoilo Feliu, es poden continuar saludant les persones residents des del carrer. Les hores preferibles són de 10.30 a 12:30 h i de 15 a 18 h. En aquest sentit, han explicat que, si es vol anar a saludar, és preferible avisar al centre amb antelació per tal d’estar preparats. També han volgut donar les gràcies a tothom per la comprensió, el suport i la col·laboració.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies