Reobre el Casal de la Gent Gran de Begur

Com a la resta d’equipaments municipals, se seguiran en tot moment les mesures establertes per les autoritats sanitàries per fer front a la pandèmia i prevenir els contagis

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El dilluns 20 de setembre, el Casal de la Gent Gran de Begur reobrirà les seves portes i reprendrà la seva activitat habitual després de l’obligat tancament provocat per la crisi sanitària derivada de la Covid-19. Com a la resta d’equipaments municipals, se seguiran en tot moment les mesures establertes per les autoritats sanitàries per fer front a la pandèmia i prevenir els contagis.

El Casal de la Gent programarà a poc a poc tallers, activitats i dinàmiques per oferir als seus usuaris un espai acollidor on compartir, parlar i passar grans estones. Des de l’Ajuntament de Begur, es vetllarà constantment per garantir la seguretat i el benestar de totes les persones usuàries.

No obstant això, el desenvolupament de les diferents propostes estarà sotmès a l’evolució epidemiològica de l’emergència sanitària durant els propers mesos. En aquest sentit, es podran produir canvis derivats de les noves directrius establertes per les autoritats competents.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies