Les mesures de reobertura de l’oci nocturn encara insuficients per les discoteques

La nit de dimecres a dijous els locals d'oci norcturn podran obrir només l’exterior fins a les 3 de la matinada, amb un afegit de mitja hora per desallotjar els locals

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Davant la millora de les dades de casos de covid-19 a Catalunya, l’oci nocturn podrà obrir de les 22 fins a les 3 a l’exterior a partir d’aquest dijous 23 de setembre (nit de dimecres a dijous), amb 30 minuts de marge per tancar. Tot i això, caldrà portar mascareta menys quan es consumeixi i no es podrà ballar.  A més, el Govern també ha decidit ampliar l’horari de la restauració fins a la 1 h.

Per l’oci nocturn, aquesta mesura encara és insuficient perquè es necessita tenir una terrassa i encara no es pot utilitzar la zona de ball. En aquest sentit, el propietari de la discoteca BEOUT de Platja d’Aro, Jordi Meléndez, comenta que “ara tot és més o menys el mateix que a l’estiu, l’únic que varia és que es modifica l’horari.”

La mesura actual fa que només puguin obrir aquelles discoteques amb terrassa i per això, per alguns locals la mesura no ha sigut «significativa perquè s’han quedat igual».

El Procicat preveu que les discoteques puguin obrir el 15 d’octubre els interiors, amb aforament reduït i només per a persones amb el passaport Covid. Aquí, segons en Jordi Meléndez, hi haurà el gran canvi perquè hi haurà pista de ball.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies