Red Hot Chili Peppers anuncien el retorn de John Frusciante

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Red Hot Chili Peppers han anunciat a través d’Instagram el retorn de Josh Frusciante, que després de 10 anys torna al grup davant la sortida de l’actual guitarrista Josh Klinghoffer.

El grup relata que Josh és un gran músic que respecten i estimen i que estan molt agraïts per haver passat tot aquest temps amb ell i els grans regals que va compartir amb el grup.

Frusciante va formar part de RHCP entre el 1988 i el 1992 i posteriorment entre el 1998 i el 2009 i va formar part de la creació de discs com “Californiacation” o “Blood Sugar Sex Magik”.

La banda té l’any vinent alguns concerts als Estats Units, així com al continent europeu durant l’estiu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Red Hot Chili Peppers (@chilipeppers) on

L’entrada Red Hot Chili Peppers anuncien el retorn de John Frusciante ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies