Recuperen 2 gossos que presentaven signes de desnutrició i ferides a S’Agaró

Els dos gossos han estat traslladats a la protectora Rodamón, d'on els havia adoptat el seu propietari

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Imatge destacada cedida a l’ACN per la Guàrdia Civil. 

La Guàrdia Civil ha rescatat a S’Agaró dos gossos que caminaven per una carretera de la localitat, segons apunten des de l’Agència Catalana de Notícies (ACN). Els fets van tenir lloc el passat 24 d’abril, quan els agents del Seprona (Servei de Protecció de la Natura) del cos va detectar els animals durant una patrulla. Van aconseguir atraure’ls amb menjar en una zona menys transitada i els van identificar a través del xip.

Tots dos animals tenien signes de desnutrició i ferides latents, a més de tenir por dels agents. Per això, els dos animals es van traslladar a la protectora d’animals Rodamón. Cal destacar que els dos gossos s’havien adoptat d’aquesta protectora, que arran d’aquests fets n’ha recuperat la custòdia.

La Policia Local de Castell d’Aro, Platja d’Aro i s’Agaró van comprovar que els gossos eren propietat d’un veí de Sant Feliu de Guíxols i feia més de deu dies que estaven desapareguts. Després de la identificació se li va comunicar al propietari que els dos gossos s’havien localitzat, però no se li han retornat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies