Radiohead demanda a Lana del Rey per plagi

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de molts dies d’especulacions sobre la possible demanda de la banda anglesa de rock alternatiu Radiohead sobre la famosa cantant Lana del Rey, la mateixa compositora estatunidenca va confirmar ahir diumenge pel seu Twitter oficial aquesta notícia. Sembla que una de les cançons del seu nou disc Lust for Life, anomenada Get Free, té molta semblança en un tema del 1993 de Radiohead, Creep.

Segons comenta la mateixa Lana del Rey, els advocats de tots dos bàndols ja estaven tenint negocis sobre el percentatge de beneficis que oferiria la cançó a Radiohead i estaven disposats a donar el 40%, tot i això, aquests han estat implacables i si no era el 100%, estaven disposats a anar als tribunals com finalment ha sigut. Ara s’haurà de veure com avancen els fets i si realment Get Free està excessivament inspirada en Creep.

Aquestes són les dues cançons protagonistes de l’enfrontament:
 

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies