Quatre noves morts amb coronavirus al Baix Empordà

Augmenten les víctimes de coronavirus al Baix Empordà mentre els nous contagis s’estabilitzen

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La pandemia del coronavirus al Baix Empordà segueix afectant la comarca diàriament. Les morts s’han més que doblat des de l’últim recompte aquest diumenge. Aquest dilluns doncs, les xifres del SSIBE mostraven la setena víctima de coronavirus.

Mentre que la xifra de contagiats de coronavirus només ha augmentat en un nou cas, en comparació a les dades publicades aquest diumenge, al Baix Empordà s’ha passat de tres a set víctimes. En el nombre de contagis, aquest dilluns hi havia 123 a la comarca baix-empordanesa, en comparació amb els 122 del dia anterior. 

Al centre de Palafrugell Gent Gran s’ha arribat a les quatre víctimes mortals, i tres a l’Hospital de Palamós. On també hi ha 27 ingressats i 11 persones esperant resultats. D’altra banda, a la residència palafrugellenca hi ha 2 positius en COVID-19 i 12 pendents de resultats. Pel que fa als professionals sanitaris, hi ha 57 confirmats i 29 aïllats pendents de resultats. 

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies