Quatre morts més al Baix Empordà amb coronavirus

En total, al Baix Empordà hi ha 261 persones confirmades amb la malaltia. 31 més que a l'últim balanç, de dissabte

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les últimes 48 hores han incrementat en quatre el número de morts amb coronavirus al Baix Empordà. Dues han tingut lloc a l’Hospital de Palamós, i dues a la residència de Palafrugell, segons les dades de l’SSiBE

La residència Palafrugell Gent Gran suma 17 morts des que va començar la crisi del coronavirus. L’últim balanç fet públic aquest dimarts per les autoritats sanitàries del Baix Empordà apunta que en els últims dies, des de dissabte, han mort dues persones més. Hi ha 42 residents amb la malaltia i tres, pendents de resultats.

A l’hospital, amb les dues últimes morts, el balanç de víctimes és de 7. També se segueixen donant altes, i ara hi ha 13 ingressats amb la malaltia i 14 esperant resultats.

En total, al Baix Empordà hi ha 261 persones confirmades amb la malaltia. 31 més que a l’últim balanç, de dissabte.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies