Prop de 350 persones participen a la Festa de l’Homenatge a la Gent Gran de Calonge i Sant Antoni

L’acte forma part de la Setmana de l’Envelliment Actiu, que enguany ha programat una vintena d’activitats per fomentar la socialització i el benestar de la gent gran.

Redacció
Redaccióhttps://test.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Prop de 350 persones majors de setanta anys han participat aquest dijous a la Festa de l’Homenatge a la Gent Gran de Calonge i Sant Antoni, celebrada al Palau Firal de Sant Antoni.

L’acte, organitzat per l’Ajuntament a través de la regidoria de Gent Gran, forma part de la Setmana de l’Envelliment Actiu, que s’ha dut a terme entre el 28 d’abril i el 8 de maig amb una vintena d’activitats gratuïtes dirigides a les persones majors de seixanta-cinc anys.

La programació ha inclòs propostes diverses com jocs de memòria, tallers de cuina saludable, dansa, gimnàs, matemàtiques musicals o activitats de viatges i descoberta. L’objectiu és fomentar la participació social de la gent gran i donar a conèixer les activitats que es fan als casals municipals.

Segons el consistori, aquestes iniciatives busquen combatre la soledat no volguda, afavorir les relacions socials i promoure un envelliment actiu i saludable.

La Festa de l’Homenatge va començar amb un dinar popular ofert per l’Ajuntament i va continuar amb un ball de tarda amenitzat per l’orquestra Metrópolis. Durant la celebració, les persones participants també van poder fer-se fotografies en un photocall instal·lat al recinte i endur-se una imatge de record de la jornada.

La regidora de Gent Gran, Mercè Orduña, ha destacat la importància de reconèixer el paper de les persones grans dins el municipi. Segons ha explicat, la gent gran representa “una font d’experiència i de memòria” que cal cuidar i escoltar.

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies