Primers artistes convidats per al comiat d’Animal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Primers artistes convidats per al comiat d’Animal

Cada vegada queda menys pel comiat d’Animal i n’anem sabent més detalls. Recentment, el grup ha començat a anunciar mitjançant les xarxes socials els artistes que seran sobre l’escenari per dir adéu a la banda.

Fins al moment, només sabíem que el concert d’Animal programat per al Guitar Festival 2019 seria el dia 22 de maig a la sala Luz de Gas i que marcaria el final de la banda vallesana. El grup s’acaba, però dona pas a un nou projecte musical de Gerard Aledo que serà més personal i intimista. Per acompanyar aquest pas d’un projecte a un altre, companys i artistes hi seran part col·laborant durant la nit. Marcel Làzara i Júlia Arrey són els primers noms confirmats. A poc a poc s’aniran anunciant més noms, més amics que s’uniran a la festa de comiat.

L’entrada Primers artistes convidats per al comiat d’Animal ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blink-182 confirma els primers concerts europeus del 2027 i alimenta els rumors d’una gira més àmplia

Blink-182 ja ha començat a dibuixar el seu calendari per al 2027. La banda formada per Mark Hoppus, Tom DeLonge i Travis Barker ha anunciat tres concerts propis a Europa que tindran lloc a Berlín, Milà i París, en una gira que també comptarà amb Pierce The Veil i Billy Talent com a artistes convidats.

Altres notícies