Primer triomf del Palamós (2-0), que abandona la cua

Fins ara, el Palamós era l’únic equip del seu grup que no tenia cap punt

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Degà comença la recuperació, després de les dues derrotes en les dues primeres jornades.

Fins ara, el Palamós era l’únic equip del seu grup que no tenia cap punt, i gràcies a la victòria davant del Mollet per 2 gols a 0 deixa de ser el cuer.

En el partit jugat al Municipal de Palamós, les coses es posaven de cara per als locals ben aviat. En el minut 2, Antequera avançava els blau-i-grocs, i als 38 minuts de la primera part Xevi Germán feia el segon.

Al segon temps, el Palamós tindria ocasions per ampliar el marcador però no aconseguiria marcar cap més gol.

Gràcies a aquests tres punts, els baixempordanesos ja no són cuers, i la setmana vinent visitaran el camp del Torelló (que com ells, també suma tres punts).

- Publicitat -
- Publicitat -

Alicia Keys celebra 25 anys de «Songs In A Minor»

«Songs In A Minor» va ser el disc debut que va catapultar a la cantant nord-americana Alicia Keys cap a la fama. És per aquest motiu, que en commemoració els 25 anys de l’àlbum, l’artista publicarà aquest divendres, 26 de juny, noves edicions especials en format vinil, amb versió ampliada i acabats en els colors marbre taronja

Altres notícies